درد و دل یک جوان ایـــــرانی

در مورد همه چیز و همه کس و دغدغه های اجتماعی و سیاسی جامعه ایرانی و ....

درد و دل یک جوان ایـــــرانی

در مورد همه چیز و همه کس و دغدغه های اجتماعی و سیاسی جامعه ایرانی و ....

:: عشق ::

من جزو کسایی بودم که به عشق و عاشقی اعتقادی نداشتم و میگفتم که تو کتابا و افسانه ها همچین چیزی وجود داره....!!


ولی خودم الان و در سن 24 سالگی عاشق شدم و اگه خدا کمک کنه...دارم به عشقم میرسم و یا بهتره بگم به هم میرسیم تا واسه همیشه با هم باشیم..تا آخر راه...


نکته 1 :همیشه سعی کنید عقلتون بر احساساتتون غلبه کنه نه احساساتتون بر عقلتون..!!


نکته 2 :همیشه معقولانه تصمیم بگیرید نه احساساتی...!!


همیشه عاشق باشید...


نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی 26 فروردین 1388 ساعت 06:47 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

رضا 16 اردیبهشت 1388 ساعت 02:21 ب.ظ

سلام اقا مجتبی من شما رو از سال 83 که با وبلاگ سخن روز شروع کردید میشناسم و امیدوارم موفق و پیروز باشید و به عشقتون برسید

سارا 16 اردیبهشت 1388 ساعت 08:19 ب.ظ

یک بار خواب دیدن تو... به تمام عمر می‌ارزد پس نگو... نگو که رویای دور از دسترس، خوش نیست... قبول ندارم گرچه به ظاهر جسم خسته است، ولی دل دریایست... تاب و توانش بیش از اینهاست. دوستت دارم و تاوان آن هرچه باشد
عشق من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد