درد و دل یک جوان ایـــــرانی

در مورد همه چیز و همه کس و دغدغه های اجتماعی و سیاسی جامعه ایرانی و ....

درد و دل یک جوان ایـــــرانی

در مورد همه چیز و همه کس و دغدغه های اجتماعی و سیاسی جامعه ایرانی و ....

:: ازدواج ::

نمیدانم چه شده است ما را،نمیدانم چرا سنگ اندازی میکنند خانواده ها برای ازدواج...؟


آخه یه جوون 24 ساله که 7 ساله کار میکنه و 3 بار دانشگاه آزاد در اومده و بخاطر مسایل مالی

نرفته و سختی خیلی کشیده تو زندگیش...!


از کار کردن تو عسلویه بگیر تا کارگری و... رو چرا باید اذیتش کنن..؟ چرا باید بهش بگن:


1:کارثابت نداری...؟

2:خونه نداری...؟

3:سرمایه نداری...؟

4:ماشین نداری...؟

و...


من گفتم این شرایط رو مهیا میکنم واسه ازدواج:


1:تمام مراسمات رو میگیرم در حد عالی (نامزدی،عقد،هنابندان و عروسی)

2:خونه مجزا میگیرم با تمام وسایل لازمه ی زندگی

3:کار ثابت و آزاد هم دارم

4:خوشبختش میکنم و....


اما کسی که بخواد سنگ بندازه جلوی پای ما جوون ها خیلی راحت اینکار رو میکنه...؟!


ولی انسان باید وجدان بیدار داشته باشه و با وجدان باشه...؟!


ای خدا چرا نمیذارن ما به هم برسیم..؟!


نظرات 3 + ارسال نظر
مسعود 19 اردیبهشت 1388 ساعت 05:41 ب.ظ

سلام به شما
واقعا جای تاسف داره که همچین کاری رو میکنن..
من دوستی داشتم که همین مشکل شما را داشت و نذاشتنشون به هم برسن و... خلاصه کنم واست:
دوست من ازدواج کرد و دختره هم ازدواج کرد و الان 4 سال از این جریان میگذره و هیچ کدوم خوشبخت نیستن تو زندگیشون و فقط زندگی میکنن..
بهت توصیه میکنم به هر قیمتی به هم برسید،تا وضعیتتون اینجوری نشه

محبوبه 20 اردیبهشت 1388 ساعت 12:40 ب.ظ

بمیرم واسه جفتتون..
منم مثل شما بود جریان ازدواجم اما با گذشت زمان همه چیز به خوبی و خوشی تمام میشه
صبر داشته باشین و هیچوقت نا امید نشید..هیچوقت
من و عشقم به هم رسیدیم و الانم دو تا پسر کاکل زری داریم
شما هم میرسید به هم مطمیین باشین
در ضمن شما رو از سال 83 که تو بلاگ اسپات و بعدشم پرشین بلاگ مینوشتید میشناسم و عاشق ذهنیت و افکارتونم...!!
اگر کسی از خانواده و مخالفای این پسر این مطلب و میخونن اینو بدونن که دارن یه پسره منطقی،فهمیده،اهل قلم،روشنفکر و با ذهنیت بالا رو آزار میدن..

دایی 23 اردیبهشت 1388 ساعت 04:14 ب.ظ

صبر داشته باشین صبر داشته باشین صبر داشته باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد